Sign In

Blog

Latest News
Kufizimi i Reklamave Politike në Rrjetet Sociale

Kufizimi i Reklamave Politike në Rrjetet Sociale

Ne një të ardhme të afërt, pritet që BE të ketë rregulla më të forta për reklamat politike në rrjetet sociale. Gjithashtu, ndikimi nga shtete të treta në zgjedhjet e vendeve anëtare të BE-së do të ndalohet.

Mikrotargeting-u ka qenë pjesë e mediave sociale për një kohë të gjatë. Kjo është një formë reklameje e përdorur nga partitë politike për të adresuar grupet e caktuara të zgjedhësve. Gjatë këtij procesi, të dhëna personale grumbullohen nga mediave sociale për të kontaktuar këto grupet në mënyrë direkte. Kjo strategji e komunikimit politik është përdorur që nga viti 2008 nga Barack Obama. Megjithatë, praktikat e përdorura nga agjencia e rrjeteve sociale, Cambridge Analytica, shkaktuan polemika dhe u zbuluan publikisht. Kjo agjenci ka konfiskuar në mënyrë të paligjshme të dhëna personale të miliona përdoruesve në Facebook.

Limitimi i Mikrotargeting-ut

Mikrotargeting-u nuk do të lejohet më në të ardhmen sipas ligjit të ri. Këtë javë, si Këshilli i BE edhe Parlamenti Europian ranë dakord për ligjin e ri, i cili pritet të votohet formalisht. Kjo ligj parashikon që të dhënat personale lejohet të mblidhen vetëm pasi individi ka dhënë miratimin e tij për përdorimin e tyre për qëllime politike. “Të dhëna që japin informacion rreth përkatësisë etnike, qëndrimit politik ose orientimit seksual do të përjashtohen plotësisht”, sipas njoftimit nga Parlamenti Europian dhe Këshilli i BE.

Profesori i komunikimit, Martin Emmer, nuk e quan këtë një mbyllje të mikrotargeting-ut. Ai e sheh atë si një mjet të rëndësishëm për partitë politike për të arritur votuesit në mediat sociale. Ai vlerëson se rregulloret e reja janë të fokusuar në parandalimin e proceseve të fshehta të influencimit, përfshirë ato ku njerëzit “marrin mesazhe të personalizuara, të cilat nuk përmbajnë asnjë ideologji partiake” për të përcaktuar orientimet e tyre politike.

Detyrimi për identifikimin si reklamë politike

Reklamat politike duhet të shënohen qartë si të tilla në të ardhmen. Rregullat e reja do të mundësojnë identifikimin e personave që janë pas reklamave politike. Përveç kësaj, është planifikuar krijimi i një arkivi të reklamave politike, i cili do të jetë i hapur për publikun.

Në të ardhmen, ndikimi i vendeve jashtë BE-së tek vendet anëtare do të jetë i limituar. “Tre muaj para zgjedhjeve ose një referendumit, do të ndalohet financimi i reklamave elektorale nga vende të treta”, thuhet në njoftimin për media të Parlamentit Europian. Këto rregulla të reja parashikohen të bëhen të vlefshme për zgjedhjet europiane të vitit të ardhshëm. Atëherë do të fillojë një afat tetëmujor pas miratimit formal të tyre nga vendet anëtare dhe Parlamenti Europian. /DW


Hello.al

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *