Sign In

Blog

Latest News
Hipersonikë: Frankfurt-Dubai në 90 minuta

Hipersonikë: Frankfurt-Dubai në 90 minuta

Në kohën e tanishme, janë kaluar 20 vite që nga fundi i epokës së fluturimeve komerciale supersonike, me aterrimit e fundit të Concorde në një fushë ajrore në jug të Anglisë.

Në vitet e fundit, shumë pretendente për fronin – supersonikë, hipersonikë, me energji hidrogjeni, me teknologji anti-boom – kanë tentuar të arrijnë udhëtime joshëse, por shumë nga këto projekte janë penguar.

Një start-up hipersonik evropian tani është në progres, duke ofruar premtimin e udhëtimeve tërheqëse si Frankfurt në Sidnei në 4 orë dhe 15 minuta, ose Memphis në Dubai në 3 orë dhe 30 minuta.

Syri i hipotezës është fluturimi me energji hidrogjeni, me shpejtësi pesë herë më të madhe se zëri, duke reduktuar kohëzgjatjen e fluturimit në më pak se një të katërtën e fluturimit ajror aktual.

Me seli në Zvicër dhe me një staf prej rreth 120 punonjësish të shpërndarë në Francë, Gjermani dhe Spanjë, Destinus u krijua në vitin 2021, por ka arritur të zhvillohet me shumë shpejtësi. Dy prototipet e saj të para kanë bërë fluturime testimi të suksesshme dhe janë gati të nisin provat e fluturimit me energji hidrogjeni. Prototipi i tretë – Destinus 3 – është i përgatitur të kryejë udhëtimin inaugurues deri në fund të vitit.

Karburanti

“Ka strategji të ndryshme për të realizuar këtë,” thotë Löfqvist, menaxherja e zhvillimit të biznesit të kompanisë. Planifikimi është të “krijojmë dronë me dimensione më të vogla përpara se ta zgjerojmë atë për të bërë një avion i madh që udhëtohet nga pilotët ose me pasagjerë”.

Hidrogjeni është zgjedhur si karburanti i Destinus për shkak se është një burim energjie i pastër, i rinovueshëm, gjithnjë e më i lirë për të prodhuar dhe i aftë për të ndihmuar në realizimin e shpejtësisë dhe ambicieve të saj të gjata. Industria e ajrore me energji hidrogjeni është ende në stadiumet fillestare, me motorët e hidrogjenit ende jo të përdorur në mënyrë komerciale.

Prototipet e Destinus janë aeroplanë me një dizajn hipersonik që u konceptua në vitet 1950, por që ende nuk është prodhuar – me origjinë nga Zvicra dhe Franca që reflektohet në ngjyrat e saj të frymëzuara nga Alpet.

Forma klasike tashmë “është hulumtuar për një periudhë të gjatë të kohës”, thotë Löfqvist. “Qëllimi i saj është që të mund të fluturojë mbi valët shpërthyese të krijuara nga vetë fluturuesi. Është një formë shumë efikase që mund të përdorë më pak karburant për të fluturuar, sepse ka më pak rezistencë ajrore.”

Normalisht, me çdo prototip të ri, Destinus po e përmirëson dhe rregullon dizajnin. Dy dekadat e ardhshme, ekipi pret që teknologjitë me të cilat po punon do të duken të ndryshme nga modelet e testuara tani.

FOTO GALERI
1/8


Hello.al

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *