Hipersonikë: Frankfurt-Dubai në 90 minuta
Në kohën e tanishme, janë kaluar 20 vite që nga fundi i epokës së fluturimeve komerciale supersonike, me aterrimit e fundit të Concorde në një fushë ajrore në jug të Anglisë.
Në vitet e fundit, shumë pretendente për fronin – supersonikë, hipersonikë, me energji hidrogjeni, me teknologji anti-boom – kanë tentuar të arrijnë udhëtime joshëse, por shumë nga këto projekte janë penguar.
Një start-up hipersonik evropian tani është në progres, duke ofruar premtimin e udhëtimeve tërheqëse si Frankfurt në Sidnei në 4 orë dhe 15 minuta, ose Memphis në Dubai në 3 orë dhe 30 minuta.
Syri i hipotezës është fluturimi me energji hidrogjeni, me shpejtësi pesë herë më të madhe se zëri, duke reduktuar kohëzgjatjen e fluturimit në më pak se një të katërtën e fluturimit ajror aktual.
Me seli në Zvicër dhe me një staf prej rreth 120 punonjësish të shpërndarë në Francë, Gjermani dhe Spanjë, Destinus u krijua në vitin 2021, por ka arritur të zhvillohet me shumë shpejtësi. Dy prototipet e saj të para kanë bërë fluturime testimi të suksesshme dhe janë gati të nisin provat e fluturimit me energji hidrogjeni. Prototipi i tretë – Destinus 3 – është i përgatitur të kryejë udhëtimin inaugurues deri në fund të vitit.
Karburanti
“Ka strategji të ndryshme për të realizuar këtë,” thotë Löfqvist, menaxherja e zhvillimit të biznesit të kompanisë. Planifikimi është të “krijojmë dronë me dimensione më të vogla përpara se ta zgjerojmë atë për të bërë një avion i madh që udhëtohet nga pilotët ose me pasagjerë”.
Hidrogjeni është zgjedhur si karburanti i Destinus për shkak se është një burim energjie i pastër, i rinovueshëm, gjithnjë e më i lirë për të prodhuar dhe i aftë për të ndihmuar në realizimin e shpejtësisë dhe ambicieve të saj të gjata. Industria e ajrore me energji hidrogjeni është ende në stadiumet fillestare, me motorët e hidrogjenit ende jo të përdorur në mënyrë komerciale.
Hello.al