Sign In

Blog

Latest News
Përmbledhje e iPhone në shekullin 21

Përmbledhje e iPhone në shekullin 21

Kanë kaluar 15 vjet që kur Apple nxorri atë që mund të jetë pajisja kryesore e saj: iPhone. Një dekadë e gjysmë më vonë, ka pak produkte që kanë arritur të kenë një nivel të ngjashëm të njohjes së markës.

I shpallur për një audiencë të etur në vitin 2007, iPhone ka revolucionarizuar mënyrën se si ne komunikojmë dhe madje edhe mënyrën se si jetojmë çdo ditë.

iPhone doli në treg në Shtetet e Bashkuara në qershor 2007, dhe në gjashtë vende të tjera në nëntor.

Që nga dalja i kompjuterëve Mac në vitet 1970 e deri te iPod në 2001, Apple tashmë e kishte mësuar mirë se si të angazhohej me audiencën e vet – dhe si të nxiste nivele të jashtëzakonshme reklamash kur lançonte një produkt.

Vlerësimet e hershme për iPhone ishin pothuajse universale, plot duartrokitje për vëmendjen e Apple ndaj detajeve dhe stilit. I vetmi problem i shënuar ishte lidhja me rrjetin – dhe ky ishte një problem i shpejtësive të ngadalta në rrjetet e operatorëve telefonikë, jo i vetë pajisjes.

Vlerësimi i stilit të iPhone nga konsumatorët nuk ishte befasi. Ishte tregues i një tendence në zhvillim drejt telefonave inteligjentë me ekrane me format të madh (por që ende pasqyronin formën e një telefoni). Nokia N95 ishte një tjetër shembull i tillë që doli në treg po atë vit.

iPhone origjinal ofronte wifi, mbështeste lidhjen 2G EDGE dhe kishte shpejtësi shkarkimi në internet nën 500 Kbps (krahasuar me shpejtësitë prej shumë Mbps sot).

Ai ishte gjithashtu i kufizuar në modelet 4 GB ose 8 GB. Kjo mund të tingëllojë për të ardhur keq në krahasim me opsionet 1 TB të disponueshme sot, por mjafton për të mbajtur qindra këngë ose video dhe ishte revolucionare në atë kohë.

IPhone 3G u shpërnda në të gjithë globin në korrik 2008, me shpejtësi të përmirësuara të të dhënave dhe shtimin e Apple App Store. Edhe pse ofroi vetëm 500 aplikacione në fillim, dyqani i aplikacioneve shënoi një përmirësim të ndjeshëm në funksionalitetin e telefonit.

Ky cikël i nxjerrjes së rregullt të produkteve të reja ishte kritik për suksesin e Apple. Duke nxjerrë përditësime të rregullta (qoftë përmes përsëritjeve të produktit, ose më shumë përmirësime të vogla të funksionalitetit) Apple arriti të sigurojë një audiencë entuziaste, të etur për publikime të reja çdo vit.

Gjithashtu, meqenëse produktet më të vjetra shpesh kalonin brenda familjeve, linja e produkteve të Apple e ndihmoi të krijonte një bazë përdoruesish me shumë breza. Kjo gjë vazhdon të funksionojë edhe sot.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *