Italia gjobit Facebook me 7 milionë euro
Organizata antitrust e Italisë gjobiti Facebook me 7 milionë euro (8.5 milionë dollarë) për shkeljen e kërkesës për të rregulluar praktikat e parregullta tregtare në lidhje me përdorimin e të dhënave të përdoruesit.
“Hulumtimi aktual ka konfirmuar që (kompania) nuk ka publikuar një njoftim të rregulluar për përdorimin e të dhënave të përdoruesit dhe nuk e ndaloi praktikën e vendosur jo besnike,” tha rregullatori italian në një deklaratë, raporton Reuters.
Në nëntor 2018, Komisioni italian për Mbrojtjen e Konkurrencës së Tregut vendosi që Facebook nuk i informoi si duhet përdoruesit për mbledhjen dhe përdorimin e të dhënave të tyre.
Komisioni gjobiti kompaninë amerikane me 5 milionë euro (5.5 milionë dollarë) dhe i kërkoi të publikonte një njoftim të azhurnuar për përdoruesit në faqen kryesore të faqes në internet për Italinë, si dhe në aplikacionin e Facebook dhe në faqen personale të secilit italian të regjistruar përdorues.
“Duke pasur parasysh vlerën ekonomike të të dhënave, përdoruesit duhet të jenë në gjendje të vendosin nëse do të lejojnë Facebook t’i përdorë ato”, tha rregullatori italian.
Një zëdhënës i Facebook tha se kompania ishte informuar për njoftimin e rregullatorit, por se ajo “do të priste vendimin e Këshillit të Shtetit në lidhje me ankesën tonë kundër konkluzioneve fillestare të komisionit”.
Ai shtoi se Facebook tashmë ka bërë ndryshime që sqarojnë qartë se si përdoren të dhënat e tyre në shërbimet e tij dhe reklamat e përshtatura për grupet e synuara.
Hello.al