Sign In

Blog

Latest News
Shqetësimi i Aplikacioneve Kineze në Perëndim

Shqetësimi i Aplikacioneve Kineze në Perëndim

Platforma popullore në SHBA, TikTok, në ditët e fundit është bërë thekë për lidhjet supozimë me Partinë Komuniste Kineze, duke u bërë fokusi i vëmendjes së mjaft politikanëve amerikanë.

Shtabi i TikTok u paraqit para politikanëve amerikanë në Kongres, ku u pyet në lidhje me nivelin e aksesit të Kinës në të dhënat e aplikacionit. Megjithatë, kjo nuk është e vetmja platformë celulare në pronësi kineze që ka fituar tregun në perëndim.

Kompania analitike Apptopia vlerëson se tre nga dhjetë aplikacionet më të suksesshme në SHBA janë gjithashtu në pronësi kineze. Dy prej tyre janë shumë të pëlqyera edhe në Mbretërinë e Bashkuar.

Prandaj, cilat janë këto aplikacione dhe cila është formula e suksesit të tyre kinez?

CapCut – Aplikacioni për redaktimin e videove, CapCut, përdoret shpesh nga përdoruesit e TikTok dhe është shkarkuar 13 milionë herë vetëm në shkurt, sipas Sensor Tower. Ai gjithashtu është në pronësi të kompanisë mëmë të TikTok, ByteDance.

Kjo mjet i redaktimit të videove ofron një sërë karakteristikash për të bërë videot tuaja vire, duke përfshirë shtimin e këngëve të njohura, filtrat dhe efektet speciale.

Shein – Shein është një markë globale e modës, e themeluar në vitin 2012 dhe tani ka një vlerë prej rreth 15 miliardë dollarë, sipas Forbes. Shein u krijua nga miliarderi kinez Chris Xu dhe ka qendrën operacionale në Singapor.

Nëpërmjet hashtagut #Shein në TikTok dhe Instagram, mund të shihni qindra video nga influensues të njohur që promovojnë blerjet e tyre nëpërmjet Shein. Kompania përdor mediat sociale për të attraktuar përdoruesit e GenZ me një gamë të gjerë produkte çdo ditë me çmime të arsyeshme.

Temu-  Këtë aplikacion për blerje e filluan në SHBA, dhe në pak kohë ai kaloi Amazon dhe Walmart. Kjo super-tregti online ofron gjithçka nga veshjet tek pajisjet elektronike dhe lejon blerjet direkte nga prodhuesi kinez.

Ekspertët thonë se suksesi i aplikacioneve kineze në SHBA është pjesërisht rezultat i konkurrencës së ashpër në tregun vendas, ku aplikacionet amerikane janë të limituara.

“Kompanitë kineze të teknologjisë kanë përjetuar një konkurrencë kaq intensive që i ka bërë ato të mira, dhe në disa raste edhe më të mira, sesa aplikacionet amerikane,” tha Zeyi Yang, një gazetar dhe studiues për MIT Review.

Këto kompani kineze kanë qenë liderë në zhvillimin e algoritmeve të rekomandimit që janë përshtatur për të përmbushur nevojat e përdoruesve, siç është e bërë në TikTok dhe aplikacionin e mesazheve WeChat.

Siguria dhe mbrojtja e të dhënave është një nga shqetësimet kryesore në SHBA lidhur me këto aplikacione.


Hello.al

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *