Sign In

Blog

Latest News
Bateria: Inovacioni që na bën të mahnitem

Bateria: Inovacioni që na bën të mahnitem

Avancimi i teknologjisë së akumulatorëve ka pasur një ndryshim thelbësor në shoqëri.

Ndërsa teknologjia vazhdon të ndryshojë, çfarë modifikimesh mund të pritni?

Vizualizoni të kaloni ditën pa përdorur një akumulator të vetëm. A do të jeni në gjendje ta kryeni këtë? Qofshin telefona inteligjent, laptopë, makina elektrike ose pajisje të tjera, akumulatorët jo vetëm që ruajnë energji për përdorim në të ardhmen, por bëjnë të mundur lëvizjen e veglave dhe lojërave tona.

Dhe me ekonomitë në të gjithë botën që përpiqen të largohen nga burimet fosile për shkak të ngrohjes globale, akumulatorët kanë potencialin të luajnë një rol akoma më të rëndësishëm në fuqizimin e shoqërive tona.

Mund të jetë surprizë të mësosh se krijimi i akumulatorëve u frymëzua fillimisht nga peshqit. Sistemi i peshqve elektrik, si ngjala, për të prodhuar shpërthime elektrike për mbrojtje dhe gjueti ka qenë i njohur që nga kohët e lashta. Por ishte Alessandro Volta (1745–1827) që krijoi akumulatorin e parë elektrik pasi studioi këto kafshë.

Grumbullimi i tij voltaik i vitit 1799 përfshinte disqe bakri dhe zinku të ndarë nga një lëng i lagur me acid.

Kjo ishte bateria e parë që mund të siguronte rrymë të vogël, por të qëndrueshme në një qark. Shkencëtarët e kuptuan menjëherë vlerën e një pajisje të tillë dhe nxituan të rrisin potencialin e saj.

Në 1859, Gaston Planté (1834–1889) shpiku akumulatorët me acid plumbi, bateria e parë e ringarkueshme. Këto u përdorën për të ndriçuar vagonët e trenave dhe ende përdoren gjerësisht sot në ndezjet për makinat konvencionale.

Në 1888, Carl Gassner (1855-1942) zhvilloi qelizën “Leclanché”, një formë e hershme e baterisë elektrike, në atë që u bë bateria e parë e zinkut-karbonit. Ajo u quajt qeliza e thatë sepse nuk do të derdhte tretësirën e saj të lëngshme.

Duke shfrytëzuar inovacionet e shkencëtarëve si John B. Goodenough dhe Akira Yoshino, bateritë e ringarkueshme litium-jon (Li-ion) u prezantuan në vitin 1991.

Ato u bënë një forcë shkatërruese për shkak të madhësisë së tyre të vogël, tensionit të lartë dhe kapacitetit të ruajtjes së energjisë.

Me rënien e kostos së tyre, tani janë 30 herë më pak të shtrenjta krahasuar me 30 vjet më parë, ato kanë qenë një teknologji e rëndësishme në epokën e informacionit dhe në kërkimin e transportit me emetime zero.

Inovacionet në teknologjinë e baterive vazhdojnë të rikthejnë botën tonë.

Sot, bateritë e magazinimit në shkallë të gjerë po ndihmojnë në stabilizimin e rrjeteve të energjisë dhe vende të tilla si Japonia i shohin ato si një teknologji kyçe në përpjekjet për të arritur neutralitetin e karbonit deri në vitin 2050.

Tregu global i ruajtjes së energjisë pritet të rritet me 30% çdo vit deri në vitin 2030, sipas BloombergNEF.

Energjia e rinovueshme mund të ulë emetimet e karbonit, por duke qenë se dielli nuk shkëlqen gjithmonë dhe era nuk fryn gjithmonë, mund të jetë jokonsistente. Bateritë e squfurit të natriumit mund të ruajnë sasi të nivelit megavat të energjisë së rinovueshme të prodhuar nga era dhe rrezet e diellit për t’u përdorur kur këto burime nuk janë të disponueshme.

Gjatë ndërprerjeve të energjisë elektrike, energjia elektrike në këto bateri mund të furnizojë mijëra shtëpi dhe biznese. Bateritë kanë transformuar mënyrën se si ne punojmë, jetojmë dhe luajmë.

Ndërsa teknologjia vazhdon të evoluojë, bateritë mund të ndihmojnë në rritjen e mbështetjes sonë në energjinë e rinovueshme, duke ndihmuar në transformimin e shoqërisë edhe më tej dhe në krijimin e një bote më të qëndrueshme.


Hello.al

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *